Ի՞նչ գիտենք մենք ռուսական քարոզչության մասին

Ի՞նչ գիտենք մենք ռուսական քարոզչության մասին

Հոդվածի առանցքում

  • ԱՄՆ-ի 2016 թվականի նախագահական ընտրությունների վրա ազդող ռուսական ապատեղեկատվության գործողությունները ոչ մի կերպ չեն ավարտվում: Իրոք, ինչպես պարզաբանում են Սենատի հետախուզության կոմիտեի համար պատրաստված երկու նոր զեկույցները, ռուսական միջամտությունը սոցիալական ցանցերի միջոցով, ի հեջուկս բազմաթիվ հեղինակավոր տեխնոլոգիաների, քրոնիկ է, տարածված եւ անժխտելի, որը հիմա պետք է կառավարել։

Ուշադրությանն արժանի

 

ԱՄՆ-ի 2016 թվականի նախագահական ընտրությունների վրա ազդող ռուսական ապատեղեկատվության գործողությունները ոչ մի կերպ չեն ավարտվում: Իրոք, ինչպես պարզաբանում են Սենատի հետախուզության կոմիտեի համար պատրաստված երկու նոր զեկույցները, ռուսական միջամտությունը սոցիալական ցանցերի միջոցով, ի հեջուկս բազմաթիվ հեղինակավոր տեխնոլոգիաների, քրոնիկ է, տարածված եւ անժխտելի, որը հիմա պետք է կառավարել։

Սենատի հանձնաժողովը խնդրեց երկու հետազոտական թիմերին, որոնցից մեկը ղեկավարում էի ես, ուսումնասիրել երկար տարիների ռուսական գործողությունների ամբողջ ծավալը ` ամերիկյան հանրային կարծիքի վրա ազդելու համար, որը իրականացրել է Ինտերնետ հետազոտությունների գործակալություն կոչվող ընկերությունը: Սենատը մեզ փոխանցեց այն տեղեկությունները, որոնք ներկայացվել էին Ֆեյսբուքի, Twitter- ի եւ Ալֆաբեթի (Google- ի գործընկեր) կողմից, որոնց պլատֆորմները օգտագործվել էին այդ նպատակով:

Երկուշաբթի օրը կոմիտեի կողմից հրապարակված մեր զեկույցը եզրակացնում է, որ Ռուսաստանը կարողացել է հաջողությամբ քողարկվել՝ որպես ամերիկյան լրատվամիջոցների հավաքածու, կեղծ անձնակազմ կառավարել եւ հազարավոր համայնքներում տարիների ընթացքում ազդեցություն ստեղծել եւ օգտագործել այն քաղաքական եւ հասարակական պառակտման նպատակով: Թեեւ Ռուսաստանը հազիվ թե միակ աշխարհաքաղաքական դերակատարն է, որը լավ տեղեկացված է ապատեղեկատվության միջոցներից, նայեք այն տվյալները, որոնք վերաբերում են վերջին երեք տարիների Ինտերնետային հետազոտությունների գործակալության գործողություններին։

Անկախ այն բանից, թե ինչ կարծիքի են տեխնոլոգիական ղեկավարները, տվյալները ցույց են տալիս, որ ավելի մեծ խնդիր է: Դա խաչաձեւ պլատֆորմային հարձակում էր, որն օգտագործվեց յուրաքանչյուր սոցիալական ցանցում բազմաթիվ առանձնահատկություններ կիրառելով, որոնք տարածվեցին ողջ սոցիալական էկոհամակարգի վրա:

Տեխնիկական ղեկավարները նաեւ ընդգծել են, որ ռուսական ապատեղեկատվության ջանքերն այս տարիների ընթացքում առանձին պլատֆորմի վրա ընդհանուր բովանդակության փոքր տոկոսն են: Դա ճիշտ է: Բայց դա ավելի կարեւոր կետ է խափանում: Թիրախային ամերիկացիների ենթախմբերի համար, ինչպիսիք են աֆրո ամերիկացիները, հաղորդագրությունները երեւի թե համատարած էին:

Կոնգրեսի պաշտոնական հայտարարություններում, տեխնիկական ղեկավարները հայտարարել են, որ իրենց հնարավորություններից վեր է`գնահատելու, թե արդյոք Ռուսաստանը ստեղծում է բովանդակություն, որը խանգարում է որեւէ մեկի քվեարկությանը: Մենք որոշել ենք, որ Ռուսաստանը նման բովանդակություն է ստեղծել: Այն քարոզում է քվեարկության կանոնների եւ գործընթացների մասին սուտը, փորձելով ընտրողներին ուղղորդել դեպի երրորդ կողմի թեկնածուներ եւ ստեղծել պատմություններ, որոնք խրախուսում են չքվեարկելը:

Մեր վերլուծությունը ընդգծում է, որ նման ազդեցության գործողությունները բնորոշ չեն մեկ հարթակին, մեկ դերասանի կամ մեկ նպատակային խմբի: Սա գլոբալ խնդիր է: Առցանց սոցիալական էկոհամակարգի համախմբումը մի քանի խոշոր հարթակներում նշանակում է, որ քարոզիչներն ունեն պատրաստակամ լսարաններ. նրանք պետք է մի քանի ձևի լինեն, որպեսզի հարյուրավոր միլիոնավոր մարդկանց հասնեն: Եվ ճշգրտության նպատակակետը, որը հնարավոր է դարձնում տասնամյակներ օգտատերերի մանրամասն տվյալների հավաքագրումը (գովազդի վաճառքի ծառայության և այլն), նշանակում է, որ շատ հեշտ եւ էժան է հասնել ցանկացած նպատակային խմբին:

Վերջիվերջո, Սենատի հանձնախմբի ռուսական միջամտության հետաքննության վերաբերյալ ամենամեծ դասը շատ շահառուների, մասնավոր եւ հանրության միջեւ համագործակցության համար անհրաժեշտ կառույցների բացակայությունն է, լուծումներ տալու եւ համապատասխան վերահսկողություն հաստատելու համար:

Բարդ ճշմարտությունն այն է, որ ապատեղեկատվության քարոզարշավի խնդիրը երբեք չի կարգավորվի. դա անընդհատ զարգացող սպառազինությունների մրցավազք է: Բայց դա կարող է եւ պետք է կառավարվել: Այն պահանջում է, որ սոցիալական մեդիայի պլատֆորմները, անկախ հետազոտողները եւ կառավարությունը միասին աշխատեն այս պայքարում որպես գործընկերներ: Մենք չենք կարող ապավինել, չպետք է նաեւ ամբողջ բեռը դնել սոցիալական լրատվամիջոցների պլատֆորմներին:

Ապատեղեկատվության լանդշաֆտը, անկեղծ ասած, մռայլ է: Ռուսաստանը արդեն ազդարարել է տեղեկատվական գործողությունները շարունակելու իր մտադրության մասին: Ահաբեկիչները ստրատեգիական կերպով հակադրվում են հանրաճանաչ հարթակներ դուրս քաշելու փորձերին: Ներքին գաղափարախոսները ընդունում են օտարերկրյա քարոզիչների կողմից օգտագործվող մանիպուլյատիվ բաշխման մարտավարությունը:

Բայց կա հույս ունենալու պատճառ: Ինտերնետային հետազոտությունների գործակալության զեկույցի (եւ մյուսների) հետ մենք այժմ ունենք ավելի մեծ ամբողջական պատկեր, ինչ է տեղի ունեցել 2014 թ- 2017 թվականներին ռուսական ապատեղեկատվության հետ կապված: Այս թեմայով հասարակական հետաքրքրություն կա, սոցիալական պլատֆորմները ակտիվ մասնակցում են լուծումներ գտնելու փորձերին եւ կառավարության հետաքննությանը: Սենատոր Մարկ Ուորները, Վիրջինիայի դեմոկրատը, նույնիսկ առաջարկել է համապարփակ նոր կիբերհարդանտուրա:

Խրատով, խստապահանջությամբ եւ լայն համագործակցությամբ մենք կարող ենք դիմադրել այս մարտահրավերին, սահմանելով ստանդարտներ, արձանագրություններ եւ կառավարում, որը կպաշտպանի մեր տեղեկատվության ամբողջականությունը:

Հոդվածի բնօրինակն՝ այստեղ

Write a comment