Իրանական նավթակիրը նավարկում է Միջերկրական ծովում: Ի՞նչ է տեղի ունենում հետո

Իրանական նավթակիրը նավարկում է Միջերկրական ծովում: Ի՞նչ է տեղի ունենում հետո

Հոդվածի առանցքում

  • Իրանի Ադրիան Դարյա 1 նավթակիր նավի ճակատագիրը անհայտ է մնում Ջիբրալթարում իշխանությունների կողմից ազատ արձակելուց հետո: Հուլիսի սկզբից Ջիբրալթարում գտնվող նավթակիր նավը վերջապես դուրս եկավ ծով կիրակի օրը այն բանից հետո, երբ տեղական իշխանությունները մերժեցին նավը կալանավորելու ԱՄՆ-ի առաջարկը: Իրանը նախազգուշացրեց Վաշինգտոնին չխոչընդոտել ճանապարհորդությունը, մինչդեռ ԱՄՆ-ն սպառնում է պատժամիջոցներ կիրառել նավի հետ առնչվող ցանկացած կողմի նկատմամբ:

Ուշադրությանն արժանի

Իրանի Ադրիան Դարյա 1 նավթակիր նավի ճակատագիրը անհայտ է մնում Ջիբրալթարում իշխանությունների կողմից ազատ արձակելուց հետո:

Հուլիսի սկզբից Ջիբրալթարում գտնվող նավթակիր նավը վերջապես դուրս եկավ ծով կիրակի օրը այն բանից հետո, երբ տեղական իշխանությունները մերժեցին նավը կալանավորելու ԱՄՆ-ի առաջարկը: Իրանը նախազգուշացրեց Վաշինգտոնին չխոչընդոտել ճանապարհորդությունը, մինչդեռ ԱՄՆ-ն սպառնում է պատժամիջոցներ կիրառել նավի հետ առնչվող ցանկացած կողմի նկատմամբ:

Որտե՞ղ է այժմ նավը:

Նավթակիրը Ջիբրալթարից մեկնելուց ի վեր Միջերկրական ծովի արևելյան մասում շարժվում է դեպի հունական Կալամատա նավահանգիստ: Այն նավարկում է Իրանի դրոշով: Նավը նախկինում կոչվում էր Գրեյս 1 և կրում էր Պանամայի դրոշը:

Կփորձի՞ ԱՄՆ-ն գրավել նավը:

Այն արդեն մեկ անգամ փորձել է անել դա և ձախողվել է: ԱՄՆ դատարանը հաստատեց կառավարության միջնորդությունը ՝ նավը և նավի բեռները առգրավելու համար, բայց Ջիբրալթարի իշխանությունները հրաժարվել են կատարել այդ խնդրանքը: ԱՄՆ-ն կարող էր կրկին փորձել ձերբակալել Ադրիան Դարյա 1-ը, եթե նավթակիրը կանգ առներ Միջերկրական ծովի մեկ այլ նավահանգստում, բայց իրանցի պաշտոնյաները կփորձեն խուսափել այդ ռիսկից:

Մնում է անհայտ, թե որտեղ է Ադրիան Դարիա 1-ը բեռնաթափվելու: Իրանը Ջիբրալթարի կառավարությանը հավաստիացրեց, որ նավը չի նավարկի Սիրիա:

Գործողության ամենահավանական ընթացքն այն է, որ նավը բեռնաթափի իր բեռները փոքր նավերի վրա: Դա անելուց առաջ Ադրիան Դարյա 1-ը, հավանաբար, կանջատի իր դիրքն ազդանշող հաղորդիչը, որով կփորձի թաքցնել իր գործողությունները: Հնարավոր է, որ դա բավարար չէ թաքցնել մի նավ, որն այդքան մեծ ուշադրության տակ է:

Նավը կարո՞ղ է վերադառնալ Իրան:

Նավը չի կարող վերադառնալ Իրան, եթե այն շարունակի իր ընթացքը, առանց նախ բեռնաթափելու բեռի մի մասը: Սուեզի ջրանցքով անցնելու համար լիովին բեռնված նավթակիրը չափազանց մեծ է:

Նույնիսկ եթե Ադրիան Դարյա 1-ը կարող էր անցնել այդ օղակը, այդ երթուղին վտանգ է ներկայացնում, քանի որ նավը կարող է գրավվել Եգիպտոսի կողմից ԱՄՆ-ի խնդրանքով: 

Եթե ​​նավին թույլ չտրվի ջրանցքով անցնել կամ էլ չափազանց ռիսկային լինի այդ անցումը, ապա Իրանի միակ այլընտրանքային ճանապարհը կլինի ուղևորափոխադրումը դեպի Ատլանտյան օվկիանոս և Աֆրիկայի ծայրամասով վերադարձը: Այդ ճանապարհորդությունը գտնվում է ,Ջիբրալթարից մինչև Հորմուզի նեղուց մոտ 11,500 մղոն հեռավորության վրա, և նավը, անշուշտ, պետք է վառելիք ունենա նախքան այն քայլի դիմելը, և դա կարող է լինել խնդրահարույց:

Ո՞վ է նավը ապահովելու վառելիքով:

Վառելիքի ձեռքբերումը և դրույթները կարող են դժվար լինել Ադրիան Դարյա-ի համար 

ԱՄՆ-ն նախազգուշացրել է, որ նավահանգիստները, բանկերը և ցանկացած այլ իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձինք, որոնք նավով կամ անձնակազմի հետ գործ են կատարում, կարող են պատժամիջոցների ենթարկվել: Դա դժվարացնում է Միջերկրական ծովում բեռնափոխադրումը, քանի որ եվրոպական կամ Հյուսիսային Աֆրիկայի նավահանգիստները և վառելիքի մատակարարները, հավանաբար, զգույշ կլինեն նավի հետ գործ ունենալուց:

Տարբերակներից մեկը կլինի՝ վառելիքով վերամատակարարումը և բեռների բեռնափոխադրումը այնպիսի նավի կողմից, որը պատկանում է մի կազմակերպության, որը ԱՄՆ-ին չի ենթարկվում կամ պատրաստ է ռիսկի դիմել պատժամիջոցների կիրառման համար: Ռուսական կամ սիրիական նավը կարող է համապատասխան օգնություն ցույց տալ:

Հոդվածի բնօրինակն՝  այստեղ

Write a comment