Ռուսաստանը մեղադրում է BBC- ին ահաբեկչական քարոզչության մեջ

Ռուսաստանը մեղադրում է BBC- ին ահաբեկչական քարոզչության մեջ

Հոդվածի առանցքում

  • Ռուսաստանը մեղադրել է BBC- ին `ահաբեկչական քարոզչության խթանման մեջ եւ սպառնացել դատական գործ հարուցել բրիտանական հանրային հեռուստաընկերության դեմ, ինչը լարվածություն է մցնում Լոնդոն-Մոսկվա հարաբերություններում: Ռուսաստանի կապի, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների եւ զանգվածային լրատվամիջոցների վերահսկողության դաշնային ծառայությունը հայտնում է, որ տվյալ նյութը մեջբերում է անում Իսլամական պետության ղեկավար Աբու Բաքր ալ-Բաղդադիի ելույթից եւ կարող է խախտել հակածայրահեղականությայն մասին ռուսական օրենսդրությունը:

Ուշադրությանն արժանի

BBC- ի հրապարակումներում «Իսլամական պետության» ղեկավարների մեջբերումները, հնարավոր է, որ խախտում են հակածայրահեղականության մասին օրենսդրությունը, ասում է կարգավորիչ մարմինը

Ռուսաստանը մեղադրել է BBC- ին `ահաբեկչական քարոզչության խթանման մեջ եւ սպառնացել դատական գործ հարուցել բրիտանական հանրային հեռուստաընկերության դեմ, ինչը լարվածություն է մցնում Լոնդոն-Մոսկվա հարաբերություններում:

Ռուսաստանի կապի, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների եւ զանգվածային լրատվամիջոցների վերահսկողության դաշնային ծառայությունը   հայտնում է, որ տվյալ նյութը մեջբերում է անում Իսլամական պետության ղեկավար Աբու Բաքր ալ-Բաղդադիի ելույթից եւ կարող է խախտել հակածայրահեղականությայն մասին ռուսական օրենսդրությունը: ԻՊ-ն Ռուսաստանում արգելված կազմակերպություն է, եւ լրատվամիջոցներին արգելված է հրապարակել իրենց առաջնորդների կամ կողմնակիցների հայտարարությունները:

«Ստուգումները սկսվում են այն բանից, թե արդյոք BBC- ի ինտերնետային կայքերը համապատասխանում են ռուսական օրենքին: Մինչ օրս հայտնաբերվել են նյութեր, որոնք փոխանցում են ահաբեկչական խմբի գաղափարախոսական սկզբունքները», – հինգշաբթի արված հայտարարության մեջ ասում է կարգավորող մարմինը:

Ռոսկոմնաձորի ուսումնասիրությունը BBC World News- ի եւ BBC- ի կայքերում, որոնցից երկուսն էլ հասանելի են Ռուսաստանում, սկսել էր դեռևս դեկտեմբերի վերջին: Այս հայտարարությունը արվել է ժամեր անց, երբ բրիտանական լրատվամիջոցները կարգավորող մարմինը՝ Ofcom – ը, հայտարարել էր, որ Կրեմլի կողմից ֆինանսավորվող RT հեռուստաալիքը անաչառ չի լուսաբանել Սալսբուրիի մասին պատմությունը ՝ խախտելով օբյեկտիվության կանոնները: Ofcom- ը քննարկում է RT -ի դեմ պատժամիջոցների կիրառման հնարավորությունը, որոնք կարող են ընդգրկել խոշոր տուգանքներ կամ նույնիսկ Մեծ Բրիտանիայում հեռարձակելու լիցենզիայի կորուստ:

Կրեմլի մամլո քարտուղար Դմիտրի Պեսկովը դեկտեմբերին հաստատել է, որ BBC- ի հետաքննությունը պատասխան է «Ofcom» – ի զեկույցին: Արտաքին գործերի նախարարության մամլո քարտուղար Մարիա Զախարովան էլ ասել է, որ Մեծ Բրիտանիայի գործողությունները RT -ի դեմ այլընտրանք չեն թողել Ռուսաստանին բացի պատասխան արձագանքելուց: «Ռուսաստանը նախազգուշացրել էր: Բազմիցս », – գրել է Facebook- ում Զախարովան անցած տարի:

Roskomnadzor- ի հետաքննությունը ուղեկցվել է Ռուսաստանում աշխատող BBC- ի լրագրողների ցանկով և լուսանկարներով, որոնք անցյալ ամիս տեղադրվել էին  օնլայն: Ցանկը, որը հրապարակվել է ազգայնական կայքերի կողմից, վերաբերում է 44 BBC լրագրողներին, որոնց մեծ մասը Ռուսաստանի քաղաքացիներ են: The Sunday Times- ը հրապարակել է այն հոդվածը, որը նշում է Էդինբուրգում Կրեմլի աջակցությամբ գործող Sputnik կայքի համար աշխատող ութ լրագրողներ: Ռուսական պաշտոնյաները հայտարարել են, որ Sunday Times- ի հոդվածը սպառնում է Sputnik- ի լրագրողներին:

 

BBC- ի ռուսական ծառայությունը վերջին տարիներին զգալիորեն ընդլայնվել է: Նա հրապարակել է քննչական զեկույցներ մի շարք զգայուն թեմաներով, այդ թվում `Salisbury- ի կասկածյալների ինքնության, ինչպես նաեւ Վագների գործողությունների մասին, որը ղեկավարում է Կրեմլի հարակից գործարար Եվգենի Պրիգոժինը: BBC- ի աշխատակիցներից շատերը աշխատել են ռուսական թերթերում կամ Կրեմլի վերահսկողության ներքո գտնվող կայքերում, որոնք շարունակում են բռնաճնշել այլակարծությունը:

 

Հոդվածի բնօրինակն՝ այստեղ

 

Write a comment