Ոչ, IndiGo-ն չի կարող Կովկասով Լոնդոն թռչել

Ոչ, IndiGo-ն չի կարող Կովկասով Լոնդոն թռչել

Հոդվածի առանցքում

  • Անցյալ շաբաթ The Times of India-ի հրապարակած հոդվածից ենթադրել են, որ հնդկական IndiGo- էժան ավիափոխադրամիջոցը պատրաստվում է թռիչքներ իրականացնել Լոնդոնի Gatwick օդանավակայան:

Ուշադրությանն արժանի

Թերթը, որը չի նշել ավիաընկերությունից որևէ մեկի անունը, պնդել է, որ այն Միացյալ Թագավորության մայրաքաղաքը կսպասարկի 2019 թ. մարտից, կանգառ ունենալով Վրաստանի Թբիլիսիում կան Ադրբեջանի Բաքվում:

Հավանաբար այս եզրակացությունը հիմնվում է Թբիլիսիի օդանավակայանի օպերատոր TAV Airports Holding-ի հայտարարության վրա, ըստ որի IndiGo- ն կսկսի սպասարկել Վրաստանի մայրաքաղաքին հաջորդ գարնանը: Սակայն ավիաընկերությունը չի հայտարարել Թբիլիսիի երթուղու մեկնարկի մասին: Ոչ IndiGo- ն, ոչ էլ TAV- ը հրապարակային հայտարարություն չեն արել Լոնդոն առաջիկա չվերթների վերաբերյալ:

Զուտ աշխարհագրական տեսանկյունից ճիշտ է, որ Կովկասը տրամաբանորեն կանգառ լինի Դելիից Լոնդոն թռչող նեղ միջանցքով օդանավերի համար: IndiGo- ն ղեկավարում է այդ տեսակի օդանավերի թռիչքները, ինչը նշանակում է, որ չի կարող հասնել Արևմտյան Եվրոպա առանց վառելիքի վերալիցքավորման համար կանգառի:

Սակայն Թբիլիսիով Լոնդոն թռչելու համար Վրաստանի քաղաքացիական ավիացիայի ղեկավարությունը IndiGo-ի համար պետք է ապահովի երթևեկության իրավունքը: Դա կարող են լինել կամ երկրորդ ազատության իրավունքները, ինչն ավիաընկերությանը թույլ է տալիս տեխնիկական կանգառ իրականացնել, բայց արգելում է ուղևորներին դուրս գալ օդանավից: Կամ էլ հինգերորդ ազատության իրավունքները, որոնք թույլ են տալիս իրականացնել առանձին պատվերներ:

Ցավոք, Հնդկաստան-Միացյալ Թագավորություն մշտական ուղևորների համար այս տարբերակներից ոչ մեկը հարմար չէ:

Տեխնիկական կանգառի հաստատումը ձեռք բերելը դժվար չի լինի, սակայն IndiGo- ի համար քիչ ֆինանսական օգուտներով: Թբիլիսիում կանգնելն ու վերալիցքավորումը կբարձրացնի ավիաընկերության ծախսերը, ինչը մրցակիցներին հնարավորություն կտա դա կրճատել ավելի խոշոր ինքնաթիռներ հրավիրելով, որոնք կարող են թռիչքներ իրականացնել առանց կանգառի:

Ինչ վերաբերում է հինգերորդ ազատության իրավունքներին, ապա վրացական իշխանությունները կտրականապես դեմ կլինեն Թբիլիսի-Լոնդոն հատվածում հնդկական ներկայության ցանկացած խնդրանքին:

«Վրացական ավիաուղիներ» պետական ընկերությունը ներկայում քաղաքի միակ օպերատորն է, արտոնություն, որը թույլ է տալիս չորս ժամ ու կես տևող ճամփորդության համար գանձել միջինից բարձր վճարներ: Նրանք չեն կարողանա մրցակցել IndiGo- ի բարձր խնայողությունների և ցածր ծախսերի հետ:

Թիֆլիսին էլ IndiGo- ի համար կոմերցիոն գրավիչ կանգառ չի համարվում: Հազվագյուտ դեպքերում է, երբ երկար ճանապարհ անցնող ցածրարժեք ավիաընկերությունները եկամտային դադարներ են անում, նրանք աշխատում եններքին հնարավորություններով: Դա նրանց թույլ է տալիս փոխանակել իրենց թռիչքների ուղևորներին, ստեղծելով ցանցային մի ուժ, որն, ի վերջո, խթանում է երթևեկությունը:

IndiGo- ն Թբիլիսիում այլ ներկայացուցչություն չունի, և քաղաքը համաշխարհային չափանիշներով փոքր շուկա է: Թռիչքների ժամանակացույցերը նույնիսկ գործընկեր ավիաընկերության հետ համաժամանակյա դարձնելու հնարավորությունները փոքր են:

Առաջին անգամ չէ, որ The Times of India –ը ժամանակից առաջ է անցնում, երբ խոսքը վերաբերում է Լոնդոնի թռիչքների մեկնարկին:

2017 թ. մայիսին պարբերականը սխալմամբ պնդեց, որ SpiceJet- ը, ցածր գնով հնդկական մեկ այլ փոխադրամիջոցը, պատրաստվում է սպասարկել Միացյալ Թագավորության մայրաքաղաքին մի զույգ Boeing Dreamliner- ի հետ: Այդ հայտարարությունը հիմնված էր ավիաընկերության նախագահ Աժայ Սինգհի հետ հարցազրույցի վրա, սակայն, ինչպես երևում է, նրա դիտողությունները հանել էին համատեքստից: Չորս ամիս անց ինձ հետ հարցազրույցում նա հերքեց այդ ծրագիրը:

Բոլորովին վերջերս Հնդկաստանի տարբեր լրատվամիջոցներ հաղորդեցին, որ IndiGo- ն ապահովել է մուտքը Gatwick-ի խաղային ավտոմատ սարքեր, Ստամբուլն էլ դառնալու է Միացյալ Թագավորություն իր թռիչքների կանգառը: Երկու պնդումները վերագրվել են անանուն աղբյուրներին:

Այստեղից պետք է ենթադրել, որ երբ թերթի աղբյուրը չի ցանկանում ներկայանալ ուշադրություն չգրավելու համար, նշանակում է վստահ չի տեղեկության ճշգրտության հարցում: Կամ, դա կարող է նշանակել, որ աղբյուրը լրագրողի երևակայության արդյունք է:

Ի վերջո, Հնդկաստանի էժան ավիափոխադրողներից մեկը, կսկսի թռիչքները Լոնդոն: Բայց այդ մասին կիմանաք, երբ դա տեղի ունենա, որովհետև ավիաընկերությունն ինքն այդ մասին կհայտարարի:

 

Հոդվածի բնօրինակն՝ այստեղ:

Write a comment