Եվրամիությունը միջոցներ է հավաքում Ռուսաստանի «ապատեղեկատվության պատերազմի» դեմ

Եվրամիությունը միջոցներ է հավաքում Ռուսաստանի «ապատեղեկատվության պատերազմի» դեմ

Հոդվածի առանցքում

  • Եվրամիությունը պատերազմ է հայտարարել Կրեմլի «ապատեղեկատվությանը» ` պաշտպանելու համար հաջորդ տարվա եվրոպական խորհրդարանական ընտրությունները:

Ուշադրությանն արժանի

Բրյուսելում նոր ֆինանսավորումներ և միջոցներ են հայթայթվում: ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինին մեղադրում են տարեկան ավելի քան 1 մլրդ եվրո ծախսելու մեջ՝ «կեղծ տեղեկություն տարածելու» համար, որը հետապնդում է Եվրոպան բաժանելու ռազմավարական նպատակ:

«Զորեղ ապացույցներ կան, որոնք մատնանշում են Ռուսաստանի վրա` որպես ապատեղեկատվության հիմնական աղբյուր Եվրոպայում », – ասաց Եվրահանձնաժողովի փոխնախագահ Անդրուս Անսիպը:

«Ապատեղեկատվությունը ռուսական ռազմական դոկտրինի մի մասն է և նրա ռազմավարության հիմքում է ընկած արևմուտքը բաժանելու և թուլացնելու նպատակը: Ռուսաստանը տարեկան 1.1 մլրդ եվրո է ծախսում կրեմլամետ լրատվամիջոցների վրա: Դուք նույնպես լսել եք Սանկտ Պետերբուրգում տեղակայված թրոլերի գործարանի մասին:

Մեծ սոցիալական մեդիաների պլատֆորմները արդեն ստորագրել են կանոնակարգը, սակայն բրիտանական անվտանգության հանձնակատար Ջուլիան Քինգը վերջիններիս հորդորել է «լուրջ» վերաբերվել իրենց պարտավորությունների կատարմանը: Նա ասել է, որ ԵՄը չի ընդունի «ինտերնետում ամենաթողության մասին մոտեցումը»:

«Ոչ մի արդարացում այլեւս, քանի որ ռիսկերը իրական են», – ասաց նա: «Մենք պետք է շտապ բարելավենք իրավիճակը գովազդների տեղադրման հարցում: Ավելի մեծ թափանցիկություն ապահովենք հովանավորվող բովանդակության շուրջ և կեղծ հաշիվների արագ և արդյունավետ բացահայտման եւ վերացման հարցում»:

Facebook- ը խոստովանել է, որ կան 60-90 միլիոն կեղծ Facebook- ի հաշիվներ, որոնք կազմում են պլատֆորմից օգտվողների 3-4% –ը: Քինգը պնդում է, որ այդ հաշիվներից ոմանք ամենաակտիվն են:

Ավելի երկար ժամկետով ԵՄն պետք է ներդրումներ կատարի լրատվամիջոցների բազմազանության համար եւ հասարակությանը տեղեկացնի, թե ինչի մասին են նրանց հրապարակումները, ասել է Քինգը: Նա սակայն նշում է, որ  կարճ ժամանակահատվածում Բրյուսելը պետք է «բացահայտի, թե ինչպես է հայտնաբերում եւ վերացնում ապատեղեկատվությունը»:

«Մենք հրապարակայնորեն ասել ենք, եւ այսօր կրկնում ենք այն, որ եթե անհրաժեշտ առաջընթաց չգրանցվի, ապա մենք չենք հապավի վերանայել մեր հնարավորությունները, ներառյալ` կանոնակարգը », – ասաց նա:

Հանձնաժողովը հունվարին առաջընթաց է արձանագրել սոցիալական լրատվամիջոցների ընկերությունների կողմից ապատեղեկատվության տարածման հարցում՝ փորձելով փակել կեղծ տեղեկություն տարածող հաշվեհամարները: Մինչև մայիսի՝ Եվրոպական խորհրդարանի ընտրությունները նախատեսվում են այլ ամսական զեկույցներ:

Էստոնիայի նախկին վարչապետ Անսիպը հայտարարել է, որ չի հավատում, որ 5 միլիոն եվրո բյուջեի ավելացումը բավարար է մեծ ծավալի ապատեղեկատվության դեմ պայքարելու համար՝ ընդգծելով, որ ՍանկտՊետերբուրգի թրոլի գործարանը՝ Ինտերնետային հետազոտությունների գործակալությունը, ունի շուրջ 1000 հաստիքային աշխատակիցներ:

«Սակայն 1,9 մլն եվրոյի համեմատությամբ դա մի փոքր լավ է», – ասաց նա: «Մեր նպատակն այն չէ, որ ստեղծենք Ռուսաստանում արդեն գոյություն ունեցող երևույթներ:

Անսիպը նշել է, որ ռուսական ապատեղեկատվության քարոզարշավները սկսվել են «ԿԳԲի ժամանակ» և այդ աղբյուրների խոսքերով, ԿԳԲի բյուջեի շուրջ 85% –ը ծախսվել է «ոչ թե ինչոր գաղտնիք ստանալու ուղղությամբ, այլ կեղծիքներ տարածելու համար»:

«Եվրամիությունում մենք որևէ քարոզչական մեքենա չենք ստեղծի», – ասում է Անսիպը: «Մենք կցանկանայինք հայտնաբերել ապատեղեկատվությունը և այնուհետև պետք է հասկանանք, թե որտեղից են գալիս այդ սպառնալիքները, ով է կանգնած այդ ապատեղեկատվության հետևում, իսկ հետո բացահայտել այդ ստերը՝ օգտագործելով փաստեր»:

Համատեղ մամուլի ասուլիսի ժամանակ Մարիա Գաբրիելը, Անսիպին, Թագավորը և արդարադատության հանձնակատար Վիրա Ժոուրովան անդրադարձել են ռուսական ապատեղեկատվության հետ կապված փորձին:

Պուտինը և նրա կառավարությունը բազմիցս հերքել են պնդումները, թե նրանք փորձել են միջամտել արտաքին ընտրություններին, այդ թվում` ԱՄՆ քարոզարշավին, որի արդյունքում Սպիտակ տունը փոխանցվեց Դոնալդ Թրամփին:

 

Հոդվածի բնօրինակն՝ այստեղ:

Write a comment